субота, 20. фебруар 2016.

PRVI POST - MY FIRST POST

Zdravo svima...
Ovo je moj prvi post na ovom Blogu..Za početak , želim Vam se zahvaliti što mi dajete veliku podršku samim čitanjem mog prvog Bloga...


Ono što me u samom startu inspirisalo u pravljenju bloga je naravno čitanje i posmatranje drugih blogova,ali također, i veliika ljubav prema pisanju..Ono što namjeravam raditi u ovom Blogu ustvari su te priče za tinejdžere , savjeti , razmjene iskustava , recenzije kozmetika i modni prjedlozi.Želim da VI budete glavni sastav ovog Bloga i da u njemu zajedno razmjenjujemo iskustva..Želim da mi pišete na mail nikolinagataricgt@gmail.com i da se držimo zajedno , jer na nama svjet ostaje..I ako vam je ovaj post bar malo izmamio osmijeh na lice,podržite ga i ostanite uz mene , jer na samom početku , meni je apsolutno svaki Vaš oblik podrške neizmjerno važan..

DOBRO DOŠLI DRAGI MOJI...A i vi meni poželite dobrodošlicu , jer tek počinjemo graditi našu velikuu zajednicu , na ovom Blogu...

P.S. OBAVEZNO Nabacite i neki komentarčić ispodd!!!  Iii zapratite nas na INSTAGRAMU  nikolina_teenager_blog !!! Jer sam spremila neke igrice!!!







7 коментара:

  1. Čestitam na novom blogu!Sve najbolje!

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Nadm se da će se trud isplatiti i da ćemo se uskoro družiti i razmjenjivati iskustva !!! :)

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
  2. Neka ti je sa srecom! :))

    ksenijinkutak1.blogspot.rs <--- Novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno!!! Nadam se da ću uspjeti učiniti ono što namjeravam sa blogon!!!Obavezno pregledam novi post!!! Pusaa :*

      Избриши
    2. Hvala puno!!! Nadam se da ću uspjeti učiniti ono što namjeravam sa blogon!!!Obavezno pregledam novi post!!! Pusaa :*

      Избриши
  3. Hvala ti , stvarno mi previše znače ovakvi komentari !!! Obavezno ću pogledati tvoj blog!!! <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши